2010-12-29 | 23:04:49

Uttråkad? Ja


1. Hur gammal är du om fem år? 23!
2. Vem var den sista du träffade? Min syster
3. Hur lång är du? 159. Viktigt att påpeka att jag inte ens är 160 ja haha
4. Vilken var den senaste film du sett? Shutter Island idag. Gillar den skarpt och försökte verkligen förstå den, men det går bara inte.
5. Vem ringde du senast? Saida, igår
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Kom hit med pommes” Till Saida.
7. Vad är dagens planer? Dagen är över, men de timmar som återstår ska jag slappa i soffan
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag gillar inte själv att ringa, men jag gillar när andra ringer mig. Men sms är väl det jag föredrar.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos.
10. När såg du senast din mamma? För tio minuter sedan
11. Vilken ögonfärg har du? Blågröna, typ.
12. När vaknade du idag? Vid klockan tio.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, hittar lite katter här och där men brukar inte ta med dem hem haha.
14. Vilken är din favoritplats? Oj vad svårt, har ingen favoritplats för tillfället.
15. Vilken plats föredrar du minst? Typ nåt allmänt ställe, tunnelbanor, trånga affärer där det är massa folk. Får panik.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Om tio år är jag 28 år, då hoppas jag att jag har ett jobb jag trivs med, kanske jobbar utomlands eller i Stockholm, har hittat drömmannen och har kanske kommit underfund med att livet inte slutar vid 25.
17. Vad skrämde dig som barn? Mycket! Porslinsdockor, mörka siluetter, insekter, clowner, ”spöken”…
18. Vem fick dig att skratta senast? Emelie
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, jag äger inga.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? I en stor t-shirt.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fem kanske.
23. Hur många landskap har du bott i? Två.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, en gång.. ska helst inte hända igen.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Tycker det är väldigt skönt att gå omkring i strumpor.
26. Är du social? Social skulle inte vara det första ordet som ploppade upp i folks huvuden när de tänker på mig.
27. Vilken är din favoritglass? Choklad, alla gånger.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, skänka till välgörenhet och leva livet.
29. Tycker du om kinamat? Har inte ätit särskilt mycket kinamat, men det är väl ok.
30. Tycker du om kaffe? Dricker inte kaffe, svinäckligt.
31. Vad dricker du till frukost? Juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Somnar oftast på höger sida.
33. Kan du spela poker? Nej, ska ta och lära mig någon gång.
34. Tycker du om att mysa? Beror på, jag är inte den som myser särskilt mycket…
35. Är du en beroendemänniska? Beror på hur man tolkar frågan, men nej det skulle jag inte säga.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, min systers kompis lillasyster haha.
37. Vill du ha barn? Tåls verkligen att fundera på… Tveksamt, men såklart nån gång i livet
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja faktiskt! Det var dock inte akut med sirener…
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder eller att ha kul…
42. Äger du dyra smycken? Nej, det gör jag nog inte..
43. Har du någon gång testat narkotika? Nope.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En pepparkaka
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min storasyster måste jag nog säga. Eller hennes kompis Jenna..tillsammans är dom sjukt roliga i alla fall.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har några småärr på händerna som jag inte vet var de kommer ifrån.
47. Vad har du för ringsignal? Gubben i lådan. Kanske dags att byta nu, för glömmer alltid att svara, sjunger med istället..
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tror det mesta har försvunnit. Men en del finns nog kvar.
49. Flirtar du mycket? Inte mycket haha, men när jag väl gör det gör jag det med ”fel” människor…
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen
51. Kan du byta olja på bilen? Vet hur man gör det, men har inte testat ännu
52. Har du fått fortkörningsböter? Har inget körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? About a Boy
54. Läser du dagstidningen? DN, fast väldigt sällan
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Jadå, att sjunga och dansa med armarna hör till
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Testade om en penna fungerade…
59. När var du i kyrkan senast? På studiebesök i november.

 

 

1 Kommentarer
Emelie:

Vem är den roligaste människan du känner? Min storasyster måste jag nog säga. Eller hennes kompis Jenna..tillsammans är dom sjukt roliga i alla fall. HAHAHAHAH GILLAR SKARPT ;)

2010-12-30 | 11:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: