2010-12-31 | 00:18:25

SÄRET



IDAG FYLLER ANGELICA, SÄRET BULLBORN, HELA 18 ÅR! Har väntat på denna dag länge och nu känns det ofattbart att mitt lilla sär äntligen är myndig. Nu behöver jag aldrig mer köpa cigg åt henne och darra fram ett "maraboroouuu.. tack". En annan anledning till varför det är så bra att den här människan nu är arton år är att nu får hon följa med mig ut och göra stan till en galen plats! Att spåra är vi ju grymma på, men bäst blir det tillsammans. Och skaka rumpa, ja bilden högst upp i mitten säger ju allt...
Första gången jag träffade Angelica var hösten 2009. Jag gick då i tvåan och hon var en nybliven kulturetta. Hon hamnade i min grupp på nollningen och jag minns henne som den som tvingades fejka sex i ett provrum på Åhléns. Vi tvåor garvade ihjäl oss... Det var det. Ett halvår senare visade det sig att vi båda skulle till Zaragoza på utbytesresan. Vi kände inte varandra och pratade inte heller med varandra. Ärligt talat minns jag inte hur vi lärde känna varandra. Jag minns att hon frågade vilken skola jag gått i innan och om jag kände den och den... plötsligt var hon den som tog min kamera och tog bilder på sin tunga, vi delade på en mojito sista kvällen i Spanien och när hon sjöng "show me how the lion.." fyllde jag i med "nanananananana" på flygplatsen i Barcelona, helt omedvetet. På den vägen var det och plötsligt hade vi bokat en resa till Ayia Napa. En resa som blev otroligt lyckad, där vi upptäckte hur sär vi båda var och där de vackratse (höhö) bilderna på oss någonsin, togs...
Snart har vi känt varandra i ett år, fast det känns som så mycket längre. Jag hoppas på många, många måååånga år till. Du är bäst, helt enkelt.
Ikväll ska du fucka ur för ikväll är det din kväll!

Hoppas det här inlägget var fett nog...?

1 Kommentarer
särrroro:

DU, inlägget var riktigt jävla fett!

TACKtack och tacK! Blev rörd haha, du är en sån fin felicia och jag är så jävla glad att jag åkte till zaragoza! :D

PUSSS

2011-01-01 | 14:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: