2010-12-15 | 19:07:16

onsdag



Bestämde mig för att måla naglarna i guld och fira att jag är klar med allt plugg för i år! Har endast ett tal kvar på fredag, så det är bara att öva inför det men annars är jag fri! Det känns helt sjukt, kan knappt tro det. Har glömt hur det är att inte ha något att plugga... vad gör man? Vad gör man när man inte pluggar? Vad gör folk som inte pluggar? Hjälp! Känns som om att jag varit isolerad framför en dataskärm och med huvudet nedgrävt i böcker de senaste fyra månaderna. Hur tusan ska jag kunna plocka upp bitarna av mitt liv som jag slängde åt sidan i slutet av augusti...? Ingen aning.
Ska börja med att njuta av ett avnsitt av ph och godis tillsammans med syster.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: