2010-12-31 | 15:02:02

NYÅR

Sitter här och tycker synd om syster min som blivit sjuk i vinterkräksjukan på självste nyår. Och hon som hade köpt världens finaste klänning. Istället får hon ligga hemma och spy och ha kramp i magen... Fy tusan. Jäkla otur.
Nyår ska först spenderas på Liljeholmen hos Yrsa där det blir knytis med lite trevligt folk. Sedan drar jag till födelsedagsbarnet och firar henne och det nya året! Jag hoppas på en grym kväll! Nyår är dock överskattat, men ser fram emot att ha kul med taggade människor iallafall.
Nu hör jag att dom redan har börjat smälla, herregud ute i god tid... Känns helt stört att det bara är några timmar kvar på det här året. Imorgon när vi vaknar är det 2011. Det är helt sjukt. Året har gått så fort förbi. 2011 kommer garanterat bli ett kul år, våren kommer vara underbar med massor av skivor, Berlin, och slutligen studenten. Efter det är mitt år tomt, blankt. Jag vet inte vad som väntar och det känns jävligt läskigt... men samtidigt är jag så taggad på det. Nya händelser, nya människor, nya vanor och nya rutiner. Men först ska jag njuta av de fem månaderna som återstår av min gymnasietid och bara ta dagarna som de kommer...
Har ett inlägg ikväll som väntar med en nyårshälsning och min taggarlista. Nu är det dags att börja göra sig i ordning! Ha det grymt ni fina <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: