2010-12-20 | 22:59:50

måndag

Igår sov mitt sär över här, vi spelade data worm halva natten och hon skypade med sina klassisar. Mysig kväll.
Hade en lektion idag som började vid tolv, läraren var inte där, fan vilken ovärd dag. Vi åkte hem till Yrsa, käkade pasta och pesto, sen träffade jag mitt sär igen i stan och sedan åkte jag hem. Har käkat en halv pepparkaksdeg denna kväll. Usch vad segt allt är. Blir nästan stressad över att inte ha någonting att plugga. Det känns som att jag ständigt måste göra något, annars får jag panik och blir uttråkad. Jag kan inte slappna av och bara göra ingenting när jag väl får göra det. Problem eller vad?


Nej nu orkar jag inte med min familj längre.
Sticker upp på rummet, musik på högsta volym i öronen och begraver mig under täcket. Imorgon är det julavslutning. Om vi inte får en biobiljett blir jag lite sur...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: