2010-12-22 | 23:15:50

JULLOV

Tja tja! Så har man då lov sedan en dag tillbaka. Mitt livs sista jullavslutning slutade med att bussen var försenad, vi fick varken pepparkakor eller biobiljetter och dem som uppträdde i aulan sjöng tråkiga och sorgliga låtar och jag satt och stirrade på någons rygg istället för på scenen... en väldigt dyster avslutning. Desto roligare blev det när vi åkte hem till B, käkade nudlar och godis och spelade Orangino och testade hur väl vi kände varandra. En mysig och lång eftermiddag! Idag vaknade jag halv 12 och kände mig både mörbultad och mer utvilad än någonsin. Träffade Saida på eftermiddagen och nu har jag nyligen kollat klart på Allt för min syster tillsammans med just min syster. Måste jag säga att vi grät ikapp haha...

Är rejält rastlös nu så ska hitta nåt roligare att göra...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: