2010-12-12 | 00:16:31

för om jag går vilse i dimman så är det här jag ser klart


via wildrocknroll.blogspot.com

Klockan är 00.10 och jag är nu nästan klar med min filosofiuppsats! Jag pluggar en lördagnatt, hur galet är inte det. Det här kommer jag sent att glömma, och jäklar vad jag ska återgälda mig själv heela lovet för detta. Har bara slutsatsen kvar och lite finputs som jag fixar imorgon bitti, sedan är den klar. Ska läsa igenom naturen en gång till, sedan skriva på Staden och Framtiden och fixa geografin imorgon. Plus att man måste ställa upp för parentosen och åka iväg en stund... Mycket att göra, mycket plugg. Väckarklockan på 08.00 eller...?

Åh nej men vänta, var det inte psykologitest på måndag morgon också? Jajamensan vad skoj!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: