2010-12-10 | 20:03:01

det är okej att spåra ur

adriana lima/carolinesmode

Har suttit sedan halv fyra-fyra i eftermiddags och skrivit på en naturuppsats och nu kan jag stolt säga att jag är klar! Första gången jag pluggar på en fredag, men hej, det känns helt okej ändå. Är speedad så skulle kunna skriva en till när jag ändå håller på men nej måste få ta en paus nu.
Imorgon blir det uppsatsskrivning igen, filosofi av dess slag... ska bli så kul.. eller inte. Ikväll ska jag hinna med att göra klart lite geografi också, så blir det mindre stress i helgen. Det blir då nog inte så mycket nöje denna helg, men desto roligare nästa... om precis en vecka är jag fri från allt vad plugg heter. Kunde inte längta mer.
Adjökens, nu åker godispåsen fram.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: