2010-12-08 | 20:42:15

Let me open up and start again, and break this safe around my heart



Har precis blivit klar med ett engelskatal till imorgon. Känns askul att få stå och babbla i 4 minuter om en bok när ingen kommer lyssna. För jag kommer inte orka lyssna på någon. Hatar läraren. Och pretty boy 93an är i min grupp, vill inte skämma ut mig med min engelska...haha.
Det som är bra med morgondagen är att jag slipper sluta halv fem. Men om jag ska se om spanskaprov och en 3 timmar lång teater väger upp mot den fördelen....då måste jag säga NEJ.
Nu ska jag öva på talet, korrekturläsa min spanskauppsats som ska in i morgon och sedan be till någonting om att min lärare ramlar och bryter benet i morgon bitti. Kunde önskat något mycket värre, men nej, idag är jag snäll.
4 Kommentarer
Josefine:

Hahha vem e pretty boy 93? :D

2010-12-09 | 17:01:50
Felicia:

Josefine: petter! han är SÅÅ söt ;)

2010-12-09 | 19:45:53
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/
Josefine:

Haha misstänkte det, han är faktiskt söt :p



Appropå söt, ska skicka bilder på fb på sångaren i MGMT, om du inte redan sett honom? :D

2010-12-09 | 20:25:09
Felicia:

Josefine: hahaaa jag vet :P jaa har inte sett honom, skicka haha ;D

2010-12-09 | 20:49:23
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: