2010-12-30 | 23:58:50

Året som gått 2010, del 3

Och slutligen, sista delen...

September

Varma höstkvällar hos olika folk, skolan satte igång med stenhårda tag redan i början, sjöexpedition och jag var den som fick vada. Aftonbladet kom till skolan, det tyckte vi ju var lite ballt... ser ni mig? Haha.

Oktober

Det här är seriöst den enda bilden från oktober jag hittar. Jag fyllde äntligen 18, jag och K hade en knasig Halloweenfest tillsammans, och en lyckad utgång tillsammans med tjejerna från klassen avslutade oktober.

November

Åkte till Götebog med de här glada människorna + Saida. Såg Tyskland-Sverige och hann inte stanna i götet i ens 24 timmar. Men kul var det. Råkade färga håret fel hemma vilket resulterade i att en frisör klippte av typ 25 cm hår... det värsta på hela håret. Haha. Mot slutet av månaden var det äntligen dags för den efterlängtade konserten med Oskar Linnros på Berns. Den 26 november. Det var himmelskt, magiskt, helt jävla underbart. Utgång på det med syster för första gången. Och ännu en mobil försvann...

December


December gick så jäkla fort! Fotade ingenting alls, slet mest i skolan. Pluggade på helgerna, men lyckades ha kul någon helg. Julen firades som vanligt, och nu återstår bara nyår som förhoppningsvis blir grymt.

Det var mitt 2010!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: