2010-12-29 | 16:04:57

Året som gått 2010, del 2

Här kommer fortättningen på min lilla årskrönika.

Maj

Varmare blev det. Frukost utomhus, en kväll med Lisa och Olivia vid havet, fick mina nya Converse och var jätteglad.

Juni

Skolan började lida mot sitt slut och efter avslutningen såg vi Teddybears på Grönan. Jag började sommarjobba på SÖS, köpte ännu ett par skor, blev bjuden på kräftpasta, många kvällar vid olika sjöar.

Juli

Fortsatte mitt jobb på 5 veckor och var klar någongång i slutet av juli, sjukt trött på att jobba. Åkte upp till Värmland med Sophie för en vecka i en liten stuga, cykelturer och dass.

Augusti


I augusti var det äntligen dags för Ayia Napa med ett roligt gäng, måste varit den roligaste veckan i mitt liv. Hände så sjukt konstiga och galna saker hela tiden. Något jag aldrig glömmer. Lyckades ju slarva bort kameran, därav kvallan på dessa bilder som jag snodde från fb.
Skolan började i slutet av augusti och det var dags för mitt sista år på gymnasiet!

En del återstår...
1 Kommentarer
Lisa:

Åh vad mysigt det ser ut i Värmland!

Har knappt sett dig i usaflaggskorna, de är fett snygga, använd mer! :D PUSS

2010-12-29 | 20:54:52
URL: http://honung.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: