2010-12-28 | 19:43:29

28

Halloj halloj. Jag har världens träningsvärk, känns som att jag är en stel biff som sakta vaggar fram. Och armarna ska vi inte ens tala om. Men trots smärtan gillar jag det! Det ska göra ont.
Idag har jag hängt med Saida, vi träffades och snackade och kollade på About a Boy. Mysigt.
Imorgon har jag absolut ingenting att göra, därför har jag skapat planer på att vakna i rimlig tid och spendera dagen med att göra ett cv och att kolla igenom hela arbetsförmedlingens sida och hitta jobb! Det faktum att mitt schema för våren kommer bli en aning lättare plus alla utgifter som väntar (hallå, har ni sett H&Ms vårkatalog?! jag är fattig redan innan jag beställt...) så känner jag att det är dags att försöka hitta ett jobb. Hoppas på det bästa. Är taggad på att ta tag i mitt liv nu.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: