2010-08-22 | 22:07:04

schema



Har fått syn på mitt shcema för hösten som ändå ser ganska soft ut. Jag slutar dock aldrig tidigare än tre men alla lektioner förutom engelska C, svenska C och litteraturvetenskap är ju rätt så najsa. Jag tror att jag kanske överlever ändå.


Jahapp. Då var sommarlovet slut då. Sommaren 2010 blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag gick in för att det skulle bli det bästa sommarlovet någonsin. Det blev det inte, men det slutade jäkligt bra. Jag jobbade och slet sommarlovets 5 första veckor, och har då engentligen bara haft lov i 4, men jag ska inte klaga.. Ayia Napa tog igen de där 5 förlorade veckorna och gjorde allt slit så himla värt. Bästa slutet på ett helt okej lov.
Börjar kl nio imorgon (nio!? första dagen!? jag vet, helt stört), men förhoppningsvis tar allt bara nån timme så kan jag gå hem och bli frisk sen. Har gjort mitt bästa ikväll för att jag ska se någorlunda fräsch ut imorgon haha. Får se om det lyckas. Nu ska jag försöka sova. Hörs imorgon!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: