2010-08-23 | 18:53:18

måndag

Skrev jag att schemat såg najs ut? Vid närmare eftertanke kom jag på att torsdagarna kommer mörda mig. Ja börjar kl 08.15 och slutar 16.25. 08.20 var det tidigaste man fick börja förut men nej nej nu ska vi ta i rejält i skolan alltså. Kul att man börjar med två feta block och måste lida igenom dagen sen. Men nej just det, jag ska överleva. Jag har överlevt förut och jag ska göra det igen. Allt kommer vara värt det den 31 maj...

Slutade kl 10 idag och åkte hem och vilade. Har suttit i soffan, ute i solen och slutligen somnat i fåtöljen idag igen. Det var jävligt skönt tills jag vaknade med världens nackspärr. Nu ska jag hosta lite och vila ännu mer. Jag vill bli frisk nuuuu
1 Kommentarer
Jennifer:

Det ska nog gå bra ska du se :) Man brukar komma in i rutinerna rätt så snabbt :) kram!

2010-08-23 | 19:55:39
URL: http://currently.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: