2010-08-02 | 23:49:03

även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Blev lite deppig, tänkte att allt suger och inget kommer bli bättre, bara värre. Att jag inte klarar av det här, nu blir jag en av dem som lever en lögn. Deppade ett tag. Sedan dök en fin tanke upp i min hjärna och jag blev genast lite glad igen. Nu kan jag leva på den tanken... ett tag iallafall. Det blir som ett finger i alla dem ansikten som någonsin sett ner på mig.
Tills dess ska jag leva på tanken att Ayia Napa bara är en vecka bort... om exakt en vecka lägger vi allt bakom oss och dansar arslena av oss... Ta mig dit nu.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: