2010-08-01 | 22:17:26

första

Idag har jag varit på kamera-jakt. Jag letar efter en snabb och smidig digitalkamera till ett rimligt pris. Vågar nämligen inte ta med mig bäbisen (systemkameran) till Aiya Napa..känns lite riskabelt. Men ni vill inte ens veta hur svårt det är att hitta en hyffsad digitalkamera efter att ha fotat med system i ett och ett halvt år. Jag ställer alldeles för höga krav på dem haha. Tränat har jag också gjort, beach 10 är ju bara en vecka bort...LÄNGTAR!

Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på film med pappa, Transporter 3 blev det visst, och njuta av att jag inte behöver stressa över någonting alls just nu. Idag. Och imorgon. Måste vara första gången.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: