2010-08-02 | 17:14:25

2

Hej och hå. Den här trista gråa dagen har jag spenderat i soffan och i bilen. Har faktiskt övingskört i regnet idag! Älskar att köra och idag lyckades jag med en asbra krypkörning om jag får säga det själv höhö. De senaste två timmarna har jag varit sjukt uttråkad och till slut fick jag för mig att jag skulle testa havregryn och vatten som ansiktsmask vilket inte var den bästa idén (trots att jag och sophie diskuterat olika hemmagjorda masker och hon sagt att gröten inte funkade haha)... äckligt var det iallafall. Nu väntar jag på maten och sitter och andas in doften av lasagne. Jag har inte ätit något annat än flingor och vattenmelon idag... ännu en bra idé va? Nej. Vilket ovärt inlägg det här blev. Hej så länge.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: