2010-04-28 | 18:58:53

TJA

Idag efter skolan hängde jag runt med Angelica då hon skulle dela ut lappar i brevlådor här i området där jag bor. Så jag visade henne runt lite..nu har jag ätit middag....ähum... okej, jag vill inte plugga! Jag har nationella i engelska b i morgon och borde verkligen läsa igenom ett häfte som man fått och plugga in lite komplicerade ord som jag kan imponera med..men jag känner mig så motivationslös.. okej inget blir bättre av att jag sitter kvar här... jag ska gå. Jag går nu. Adjö.
2 Kommentarer
angelica:

EN KOMMENTAR :D!!

tack förikväll btw ! /valborg.. hehe :D

2010-05-01 | 01:17:31
Felicia:

angelica: wohooo! :D :D haha. ingen orsak, tack du med för att du är en så härlig människa hahaa :D :)

2010-05-01 | 15:48:49
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: