2010-04-03 | 19:49:00

3

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
tagna idag med mobilen


Jag fick äntligen komma ut ur huset idag och jag kunde riktigt känna hur det luktade vår! Haha. Förresten så kom jag att tänka på en sak. När man var liten och letade efter sitt påskägg utomhus, var det inte alltid jättevarmt då? Så minns jag det iallafall.
Den här är förresten ingen typisk påsk för min del, ingen påskmat, påskmust eller påskris och påskpynt. Men det funkar det med, jag firar ändå inte påsken, men det kunde varit lite mysig med en massa färger hemma. Hursomhelst, GLAD PÅSK på er iallafall. Nu har jag en timme att döda innan något intressant börjar på tvn. Känns som att det enda jag gör är att vänta och vänta...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: