2009-09-03 | 18:49:14

TORSDAG

Hej hopp! Det har varit en ganska bra dag idag, tycker jag nog. Denna kväll ska jag skriva på kultur och konst-analysgrejen (eller vad ska man skriva egentligen, jag hittar bara på nåt flummigt så blir det bra haha) och om en timme ungefär ska jag och Emelie ut och jogga igen! Woho!
Imorgon efter skolan drar jag till Grönan för att se Håkan Hellström. Jag är inte världens fan men jag gillar de flesta av hans låtar och kan verkligen relatera till ett par av dem. Så jag får ladda lite ikväll ;)
Vi hörs kanske igen ikväll, annars imorgonkväll. Ha det!

Grattis återigen till Josse som fyller 17 år idag :)
1 Kommentarer
josefine:

Tack felicis:)<3

2009-09-05 | 16:49:29
URL: http://juicyfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: