2009-09-02 | 21:29:14

ONSDAG

Kom precis in från en joggingtur med Emelie. Vi har en deal nu att vi ska ut och springa minst två dagar i veckan. Jag vet att vi kommer klara det. Vi peppar varandra! Haha.
Idag har det varit en lite speciell dag. Några möten jag helst hade velat undvika och ett jag hade sett mer av...hehe. Jag har suttit och slö-jobbat med engelskan hela eftermiddagen och nu ska jag anteckna lite mer. Det går nog bra hur som... jag orkar inte anstränga mig så mycket nu i början...tyvärr. Och jag har upptäckt att jag suger på engelska. Jag trodde att jag var någorlunda bra... Haha.
Ha en fin kväll allesammans! Imorgon kan jag slänga upp lite bilder från när jag och mamma promenerade här om dagen :) Tjing.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: