2009-09-28 | 18:57:03

LIFE´S A GAME, BUT IT´S NOT FAIR


Nagellack i färgen Marine Blue från Mavala. Var egentligen på jakt efter en annan nyans men jag gillar den här också

Idag har vi filmat i Gamla Stan. Det gick bra och tack och lov räcker mina skådespelartalanger för denna lilla kortfilm. För de existerar inte haha. Nu borde jag sitta och plugga... och det är precis vad jag ska göra! Om pappa kommer och säger att vi kan övningsköra mitt i allt så blir jag bara glad ;) Imorgon ska vi filma i Gamla Stan igen. Härligt med sovmorgon. Missa inte allas våran älskade Anna Anka kl 21 ikväll på trean! Haha.
5 Kommentarer
Olivia:

Asså jag förstår inte hela Anna Anka hysterin! Var man än är så hör man någon prata om henne eller så står det i någon tidning! ÖVERALLT! Jag fattar inte vad som är så jävla speciellt med henne som gör att hon får så sjukt mycket uppmärksamhet! Så förklara gärna för mig! :)

2009-09-28 | 19:41:59
jag igen:

Hahaha... oj vad aggressiv kommentaren lät :P Det var inte riktigt meningen så tolka den inte så :P Haha

2009-09-28 | 19:43:16
Sophie:

Olivia jag håller helt med dig! Jag fattar heller ingenting, vafan vem vill glo på en ful Anka som kvackar omkring och leker tuff? Inte jag iaf, jag håller mig utanför den där hysterin haha.

2009-09-28 | 21:51:11
URL: http://sophiepop.blogg.se/
Felicia:

Hahhaaha men har ni sett ett helt avsnitt någon gång? Ni måste göra det annars är det klart att ni inte fattar! Det är inte det att hon är särskilt kul eller att man avundas henne eller något sånt. Det är bara det att hon är så jävla patetisk och allt som kommer ur hennes mun garvar man ihjäl sig åt. Hon säger så sjuka saker så man bara sitter där och "vad i helvete är det hon säger?" haha. Det har kanske (kanske) blivit lite större än vad det hade behövt bli, hela Anna Anka-grejen. Men jag tror att man behöver se på någon som henne en dag i veckan och få sig ett gott skratt faktiskt haha. Men personligen föredrar jag Maria i serien. Hon är störtskön hahahaa så jävla trög när hon pratar så hon låter som tjuren ferdinand ;)



:)

2009-09-28 | 22:15:16
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/
Olivia:

Asså jag har sett nästan ett helt avsnitt(orkade inte se hela). Jag tycker bara hela serien och de i den är så pinsamma. Att man kan bli känd och få så sjukt mycket uppmärksamhet på grund av att man är patetisk och säger idiotiska saker tycker jag är sorgligt. Jag är i alla fall redan trött på att höra namnet Anna Anka precis överallt! :)

2009-09-29 | 18:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: