2009-09-25 | 19:58:35

FREDAG



Tjolahopp! Denna fredag har jag först haft en spanskalektion som jag faktiskt inte led igenom, jag lärde mig faktiskt något istället. Sedan var det dags för svenskaprovet som jag råpluggade till igår. Det gick sisådär... Och efter det åkte klassen till Moderna Muséet och tittade på Salvador Dali utställningen. Självklart hade vi samma galna, störtskäna guide som förra året. Han är nog en av de roligaste människor (utöver komiker) som jag stött på hitills.
Ikväll ska jag åka hem till Lisa och träffa det gamla goda gänget. Det var länge sedan vi träffades bara vi fyra. Det kommer bli mysigt. Och vet ni vad? Det är äntligen helg! Ja, det vet ni men jag har ännu inte fattat att det är fredag haha.
Ha en fin kväll :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: