2009-09-21 | 20:46:06

I´M WAITING ON YOU, WAITING ON YOU


vargtröjan och hårspännen H&M, kjol Monki, jacka H&M (Emelies, kanske fyra år gammal haha), converse, halsduk Gina Tricot

Hoppas ingen har emot några stora bilder på mig haha, det får ni alldeles för lite av;) Idag efter skolan mötte jag Sophie för att byta jacka (hon hade råkat ta fel eftersom att vi har likadana), haha det måste sett väldigt roligt ut när Sophie drog av mig jackan samtidigt som hon sprang mot sin buss. Emelie och jag passade på att gå in på Lindex där jag bl.a hittade ett par leggings, ett armband för nitton spänn och en mössa (ja, snart får man börja använda mössor igen). Jag ska ta en dusch nu om den inte är upptagen, innan det är dags för Svenska Hollywoodfruar. Ha det!

3 Kommentarer
Anonym:

Snygging! Skitsöta bilder :)

2009-09-21 | 22:39:39
Felicia:

Gissar på Olivia?;) tackar:D

2009-09-22 | 17:31:56
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/
Sophie:

Hahaha vi måste ha sett helt störda ut igår, folk kanske trodde att jag rånade din jacka ;P

2009-09-22 | 18:49:22
URL: http://sophiepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: