2009-10-21 | 21:42:10

I JUST SIT HERE BY THE PHONE


Allt från TOPSHOP

Ja, det här gjorde jag ikväll när jag hade tråkigt. Jag har inte särskilt mycket att plugga just nu så jag bara sitter framför tv:n och datan och känner mig halvt förlamad och frånvarande. Nezerilen rinner rätt igenom näsan för att något är fel på snoken, mitt huvud dunkar, mina ögon rinner, jag undrar hur fort jag somnar inatt och om jag kommer orka kravla mig upp ur sängen imorgon bitti... ja typ sånt tänker jag på just nu. Åh fan, kan det bara bli lov så slipper jag åtminstone ha ångest över att jag inte pluggar (även fast jag inte har nåt att plugga). Jag vill nästan plugga. Herregud. Nu stänger jag av datan.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: