2009-10-30 | 18:31:52

091030

Åh vilken ovärd dag det här har varit. Om man kan säga så, haha. Först sov jag bort halva dagen (jag sover mer än jag är vaken fan). Sedan köpte vi gymkort och gymmade lite, vilket var väldigt läskigt haha. Jag är livrädd för dom stora maskinerna egentligen. Sedan gick vi hem och jag kollade på National Treasure samtidigt som jag satt framför datan. Och nu sitter jag här och tänker "Jag måste ta en alvedon, jag måste ta en alvedon...". Men jag gör det aldrig. Fast snart ska jag. Fan vilket ovärt inlägg det här blev tillochmed. Jag borde trycka på delete och ta bort allt men nu kan jag lika gärna låta det vara kvar. Bättre än inget, liksom.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: