2009-10-24 | 17:17:51

091024

Hejsan! Lovet inleddes med lite spontanitet från min och Sophies sida. Klockan 23.45 igårkväll sprang jag till bussen för att åka hem till Sophie och sova där. Visserligen höll jag på att dö när en vit bil tvärstannade bredvid mig i mörkret. Men jag överlevde haha, det märker ni kanske. I fyra timmar satt vi ute i Sophies stuga och var galna och sjöng, dansade och var bara jävligt störda haha. Det var länge sedan jag hade så kul. När klockan var 04.15 bestämde vi oss iallafall för att Sophie. Då hade jag varit vaken i 22 timmar men mirakulöst var jag varken elak, sur, trött, hungrig eller fräste åt någon haha. Idag är jag dock väldigt trött.

Snart ska Emelie ha en liten födelsedagsmiddag här hemma med sina vänner innan de drar ut, så jag ska följa med mamma och pappa och äta i stan. Hej så länge!
1 Kommentarer
Lisa:

"När klockan var 04.15 bestämde vi oss iallafall för att Sophie"... dundundun... Sophie vadå? :)

2009-10-24 | 17:55:19
URL: http://honung.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: