2009-11-16 | 16:56:06

MÅNDAG


bild snodd från amanda

Provet som jag pluggade till i 12 timmar igår gick rakt åt skogen. Det måste ha varit det sämsta provet jag skrivit hittills på gymnasiet... Jag vet inte om det beror på att jag pluggade för lite eller om jag inte förstod lärarens frågor eller om jag helt enkelt kunde de saker som inte togs upp på provet. En blandning av allt plus att jag de senaste veckorna har börjat få svårt för att koncentrera mig. Vad kan det vara för fel?
Jag satte mig nu när jag kom hem och försökte plugga matte men jag förstod ingenting. Jag löste ett tal på 50 minuter... jippi. Pappa får hjälpa mig ikväll. Jag vill så gärna lära mig det här så att det ska gå bra på rpovet på torsdag men funktioner är tyvärr inget jag förstår mig på...

Nu ska jag måla naglarna, välja en artikel till min "kulturblänkare" i morgon och sedan blir det afrikansk dans med Emelie, Jenna och Sophie! Vi får väl se hur det går, jag kommer bara stå och garva åt hur vi störda vi ser ut.
2 Kommentarer
Emelie:

HAHAHAH hoppas för guds skull inte att man ser ut som på bilden för då är jag körd xD

2009-11-16 | 17:41:36
Lisa:

Fellis, ta't lugnt med plugget. Det ordnar sig, plugga inte ihjäl dig min vän :)

2009-11-18 | 18:08:01
URL: http://honung.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: