2009-11-20 | 19:27:30

IF I WAS IN HELL, YOU WOULDN´T BE WITH ME



Okej, då var det dags. Jag har väntat ett år. Jag kommer bli besviken eller överraskad. Jag gissar på besviken. Men det spelar ingen roll... tror jag. Böckerna kommer vara tusen gånger bättre än filmerna ändå, som vanligt. Tyvärr är New Moon enligt mig den sämst i serien, men jag ser fram emot att se den iallafall! Jag hoppas på sug i magen och ett töntigt flin genom hela filmen. Någon som sett den? Vad tyckte ni?

Nu måste jag byta om. Ha en trevlig kväll!!

1 Kommentarer
Anonym:

Ja den var ju både bra och mindre bra tycker jag. Kan inte bestämma mig haha.

Men hur ser Jacob ut på bilden, hans hår?! Hahah xD

2009-11-21 | 11:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: