2009-11-29 | 17:28:30

HOW LONG MUST WE SING THIS SONG



Julstjärnan är uppe och en massa julstakar här hemma, första ljuset ska tändas men jag känner ingen julstämning just nu. Jag känner mig bara stressad över alla klappar som ska köpas, vad ska jag önska mig? Vad ska jag köpa till alla? Och framförallt, när i helvete ska jag ha tid att ta mig ut på stan bland alla andra stressade människor och fixa allt? 
Idag har jag pluggat, pluggat och pluggat. Men ändå känna det inte som att jag har fått nånting gjort. Jag har iallafall samlat en massa fakta till en historieuppsats som jag på allvar ska börja skriva på tisdag. Ikväll ska jag plugga inför spanskaprovet som äger rum på tisdag, se på Gossip Girl och Barcelona-Real Madrid (tror dock att de krockar men jag får byta emellan). Nu hungrar jag ihjäl, det blir hembakad pizza så jag hoppas maten är klar snart. Hej hej.

Oh, jag kom på att det ligger en pepparkaksdeg i kylen... det slutar alltid med att jag äter upp den innan någon hinner baka kakor av den haha
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: