2009-11-02 | 22:40:57

FAN

Första skoldagen efter lovet avklarad. Galant! Bara att härda ut helvetet tills jullovet. Imorgon ska jag på Dalí-utställningen igen. På spanska den här gången. Gissa vem som kommer förstå allt!? Inte jag iallafall. Sedan på kvällen ska vi på teater med klassen och se nån pjäs som jag glömt namnet på. Den kommer säkert vara hemsk ändå. Haha. Jag hatar att gå på teater. Det är svettigt (skådespelarna), det är en konstig stämning..och nej, jag gillar det bara inte. Dock såg jag Djungelboken för något eller några år sedan och den var ju grym, men den här kommer nog inte vara så fantastisk...
Nä, vet ni vad? Nu går jag och mina påsar under ögonen och lägger oss (innan jag börjar låta som en bekant dyster person från förr). Jag vet inte när jag hinner uppdatera igen, men snart hoppas jag! Tjing tjong.



Rubriken säger allt. Punkt.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: