2009-11-14 | 00:40:14

EN SKRUV HAR LOSSNAT FRÅN HJÄRNKONTORET

Fredagen den trettonde var alltså igår. Jag eller människor i min närhet brukar alltid råka ut för saker på just dessa dagar, så jag var lite rädd för att något skulle hända. Dessutom var det ju den tredje fredag den trettonde för det här året, vilket enligt mig är lite skumt. Men jag har lätt för att tro på sådana där vidskepligheter. Hursomhelst, inget hemskt inträffade idag, men något väldigt konstigt dock. Mellan klockan 01.00 - 01.30 igår natt vaknade jag och trodde att det var dags att gå upp. Väckarklockan hade inte ringt så jag stängde av alla larm, övertygad om att klockan var 06.00 och att det var dags att duscha. Så det gjorde jag. Ungefär klockan halv två tog jag en dusch. Jag tänkte att det var lite mörkt och att jag var ovanligt trött, men att det snart skulle gå över. När jag duschat färdigt gick jag ut i köket för att äta och slängde en blick på klockan. 01.23 visade den. "Vad i helvete!?" Tänkte jag och var tvungen att dubbelchecka. Jag hann inte fundera över varför jag hade vaknat, utan jag gick upp och stupade på sängen med en turban blött hår på huvudet. Det var jävligt sjukt. Det är sådant som händer alla andra, men inte mig. Nu hände det och jag förstår inte varför haha. Något slog slint i hjärnan helt enkelt...

 

1 Kommentarer
Sophie:

Hahah skitkul ju :P

2009-11-14 | 15:53:38
URL: http://sophiepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: