2009-11-14 | 00:59:53

AND THEN I SEE THE LOOK IN YOUR EYES



Jag har tyvärr inga nya bilder att visa, dessa från höstlovet får duga så länge. Ja, det var alltså ett tag sedan jag senast uppdaterade. Jag har inte haft särskilt mycket att plugga (inte ens nära vad som väntar nu veckorna innan jullovet, jag får ångest). Jag har istället gymmat två dagar i sträck. Tummarna upp! Och så har jag legat och kollat på One Three Hill... det är beroendeframkallande. I helgen blir det mycket att plugga...
Sophie var här igårkväll förresten. Hon åkte hem för en timme sedan haha. Vi kollade på Idol, åt Polly och hade kul. Nu ska jag drömma om något trevligt... god natt! Och nej, jag tänker inte vakna typ vid fyra för att gå upp och duscha haha
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: