2009-05-07 | 19:46:28

TORSDAG

Holahejsan. Jag ligger i soffan helt utslagen efter en låång skoldag. Dessutom käkar jag på mitt livs tredje KitKat chokladkaka och känner mig som ett fetto. Men min kropp ber om det. Haha. Jag nyser och nyser, ögonen kliar, jag har lila påsar under ögonen och orkar knappt lyfta ett finger. Eller jo, jag gör ju det nu, men ni förstår. På tok för lite sömn, stress över nationella (som gick bra förresten), plus förkylning eller pollenallergi som jag aldrig haft förut. Egentligen borde jag väl plugga men jag känner inte alls för det. Borde väl sova eller nåt. Istället kan jag göra något som inte kräver att jag anstränger kroppen. Jag kan fundera över vad jag ska skriva om för konflikt i samhälle, nu när vi har Internationella relationer. Jag är nästan helt säker på att jag ska skriva om Vietnamkriget. Jag vet nästan ingenting om det men jag tycker att det verkar jätteintressant!
Nu vart det här väldigt tråkigt att läsa märker jag..haha. Ha en trevlig kväll!I´ll be back soon...
3 Kommentarer
Sophie:

Haha, herregud :P Det var tråkigt faktiskt haha förlåt (;

2009-05-07 | 20:19:58
URL: http://sophiepop.blogg.se/
Sara:

Söt blogg du har och fina bilder!! ;D

Ha en bra kväll

2009-05-07 | 20:26:11
URL: http://saralindfors.blogg.se.
Felicia:

Sophie: haha,men mitt liv är tråkigt just nu:P

2009-05-08 | 19:44:25
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: