2009-05-17 | 13:29:19

17 maj

Wihuu! Seger för Norge igår. Eller imorse snarare. Och Norges nationaldag är det dessutom idag! En välförtjänt seger tycker jag :)

Imorse pallrade jag mig upp ur sängen innan nio och gick ner till Friskis för att träna. Det var några veckor sen sist så det var jättehärligt.
Resten av dagen ska jag plugga. Det som väntar denna vecka är; Nationella prov muntligt spanska och engelska, nationella prov del två Matte A, och förhoppningsvis inget mer. Jag känner väldigt stressad och nervös inför de muntliga proven... Jag vill ha tisdag eftermiddag nu, så allt kan vara över! Haha.
Kanske hinner jag med att se en match som börjar om en timme, och kanske, kanske, hinner jag övningsköra lite.
Ha en trevlig dag.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: