2009-05-25 | 13:45:15

090525

Jag har räknat ut att det är 10 skoldagar kvar för mig och om 17 dagar börjar livet på riktigt igen! Jag läängtaar...

Den här skoldagen var väldigt onödig. Jag pallrade mig upp 05.40 efter fyra timmars sömn (varför kan jag aldrig somna på söndagar?), hoppade på gymnasiebussen som var otroligt seg eftersom att det var kö, men jag hade ju trevligt sällskap höhöö... Jag kom för sent till spanskan, men det gjorde inget för att man skulle bara få reda på sitt slutbetyg, sedan engelskaredovisning, stakade mig genom den...historia i en liten stund och sen slutade vi. Jag har suttit ute i trädgården och pluggat inför filmkunskapsprovet, men jag vart bara attackerad av alla getingar och äckliga kryp så jag gick in igen. Röd på låren vart jag också... Nä, fy bubblan vad tråkigt det här blev. Nu ska jag skriva på min uppsats. Adios

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: