2009-05-06 | 16:46:57

090506

Hejsan hoppsan! Jag går omkring och tror att det fortfarande är april....  jag har skrivit 6/4 - 09 minst tre gånger idag..jag och datum nuförtiden funkar inte.
Idag hade jag utvecklingssamtal med min mentor. Vi pratade förstås om hur det går för mig i skolan och sådant. Jag ogillar att prata om mig själv, därför har jag dåliga erfarenheter av utvecklingssamtal. Men det här gick väl bra och efter samtalets slut hade jag kommit underfund med att jag har för höga krav på mig själv. Mitt mål inför hösten är att jag ska bli snällare mot mig själv och att jag ska göra mitt bästa utefter förutstättningarna. Det låter bra. Hoppas jag klarar det. Min mentor satsade nämnligen en 50-öring på detta haha...
Vad ska jag hitta på de timmar som är kvar på detta dygn? Jag har övat inför nationella imorgon och känner mig inte lika orolig längre. Jag orkar verkligen inte plugga matte just nu, även fast det skulle behövas... men kanske senare. Det blir troligtvis så att jag hänger här i några timmar tills sömnen kallar. Mer än åtta timmar ska jag sova har jag bestämt! Allt för att det ska gå så bra som möjligt på provet.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: