2009-03-28 | 00:02:02

No, we never wanted nobody else



Häromdagen satt jag och räknade mina besparingar jag har i plastgrisen. Hela 157 småmynt haha... Jag ska även ha ett blått kassaskrin gömt någonstans, ska bli spännande att se vad som finns däri, när jag väl hittar det.
 
Den här fredagskvällen har kantats av Let´s Dance-finalen, Emelie har lärt mig hur man dansar på krogen hahaha, tårar, tankar...och godis.
Jag har även gjort om här på bloggen. Jag sa ju att jag skulle starta om lite, och jag håller på. Designen är början, sedan ska jag börja blogga mer med bilder och skriva mer intressant...förhoppningsvis. Vi får se. Jag ska även radera lite gamla inlägg.

Morgondagen börjar jag med att städa min garderob, det ser ut som om att jag inte städat på minst fem år. Inte bra. Sedan hade jag planerat att jag skulle ut och jogga, men med den här dumma snön som inte vill sluta falla känns det rätt så omöjligt.
God natt.
2 Kommentarer
Olivia:

Jag har 58 tior! ;)

2009-03-28 | 15:47:03
Felicia:

Olivia: Jävlar!:D

2009-03-28 | 16:12:02
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: