2009-03-30 | 17:22:27

30

Hejsan! Hur står det till med er? Med mig är allt bra, fruktansvärt trött bara. Jag kunde inte somna igår natt så det blev kanske bara fyra-fem timmars sömn. Inatt ska jag dock testa att byta sovände i sängen, det kanske går bättre att somna då? Inte vet jag.
I dag hade jag bara fyra lektioner så jag slutade klockan 12.30. Åkte hem och åt lunch, fikade ute (!) i solen (!) med mamma och sedan gjorde jag samhällskunskapläxan och historialäxan. Duktigt av mig.
Nu ska jag kolla på The Hills en stund och sedan är det dags för kör. Hej.
1 Kommentarer
Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

jo men jag är emot abort så för mig gör inte det filmen sämre :p

2009-03-31 | 21:00:52
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: