2009-06-14 | 19:54:23

SOMMARLOV

Okej, jag vet att jag har haft sommarlov i två dagar nu, men jag har bara suttit vid datan i totalt tio minuter sedan jag fick sommarlov så bloggen har inte hunnits med. Men jag lever! Haha. I fredags efter skolavslutningen var vi ett gäng från klassen som åt lunch och drog hem till Matilda där vi spelade spel, fick reda på nya saker om varandra och hade det kul. Vi tillbringade även kvällen där och den slutade lite annorlunda, men det var trevligt ändå.
I lördags var det Emelies studentmottagning och sedan på kvällen träffade jag Sophie, Olivia och Lisa. Denna dag spenderade jag hemma hos Sophie. Vi tittade på Blood Diamond (en av mina favoritfilmer), tog en promenad i regnet och spelade the Sims 3 i några minuter. Självklart gjorde jag mig själv haha. Jag ska komma tillbaka i juli och fortsätta spela;)
I morgon börjar jag jobba. Klockan sju ska jag stå där ombytt i vita sjukhuskläder och gympadojor, livrädd. Jag hittar dit iallafall och jag vet vad personen som ska lära mig allt heter. Men jag är livrädd. Jag tar första steget in i arbetslivet. Arbetslivet med uppsatt hår, långa dagar, matlådor, upp tidigt på morgonen... Men allt är nog värt det när pengarna rullar in...
Nu ska jag gå och äta en tårtbit och sedan sova tidigt. Vi kanske hörs senare, annars imorgon efter jobbet. Ha det bra!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: