2009-06-19 | 19:56:04

MIDSOMMAR


Idag är det Midsommar och just nu haglar det. Mitt i juni. Sinnessjukt. Mig gör det inget, eftersom att jag ändå inte ska gå ut ikväll. Jag har jobbat från 7-15 idag och ska göra det i morgon med. Ingen midsommarstång och groddans för mig alltså. Jag överlevde dagen endast för att jag tänkte på de 140 kronor i timmen jag tjänade och vad jag skulle göra med dem. Dagdrömde gjorde jag väl också. Som någon kanske har märkt ändrade jag om på bloggen igen. Nu får jag plats med större bilder! Lite kvar att fixa men det får jag ta en annan dag. Nu ska jag se om det går någon film på tv innan jag ska sova. Upp klockan fem imorgon med... Vi hörs.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: