2009-06-24 | 20:46:08

MEN JAG ORKAR INTE MER, JAG VILL GRÅTA I DIN FAMN


Har åkt motorcykel i nästan tre timmar idag. Det är så jävla härligt. Jag känner att jag lever till 100% när jag sitter där och åker förbi skogar och ängar. Så fort jag tagit körkort för bil börjar jag öva för motorcykel!
Efter det åkte jag, Lisa, Olivia och Josse till Boo badet. Jag badade dock inte, lite för kallt och vill inte bli sjuk nu när jag jobbar. Det är redan jobbigt som det är. Nu ska jag fokusera på matchen, Spanien-USA. Ha det!
2 Kommentarer
Sophie:

Jahaa, var det den matchen alla kollade pa igar kvall har? Kanske det.. dom var valdigt hogljuda iaf :P

2009-06-25 | 08:50:06
Felicia:

Sophie: Haha jaa det var det nog!:P spanien förlorade:(

2009-06-25 | 21:23:52
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: