2009-06-29 | 17:40:15

090629

Ojoj, nu var det ett tag sen sist. Mycket har hänt, inte i mitt liv dock, jag jobbar hela tiden bara, men Michael Jackson dog ju i torsdags, vilket jag fortfarande är chockad över.Jag kan inte fatta det. Jag var inte världens fan precis, men jag älskade, eller älskar är kanske det rätta, ändå hans musik och hela honom. Han var ett geni, nu en legend.

Denna lediga dag började med att jag och Emelie steg upp relativt tidigt för att vi skulle gå och bada. Men när vi sitter och äter frukost ser vi plötsligt en stor spindel krypa över golvet, vilket resulterade i att vi skrek som galningar. Emelie skrek att jag skulle hämta en sko att döda den med. Ja den var för stor för att dödas med en tidning! Att välja en sko som skulle offras tog ett tag men sen började jag kasta den mot spindeln i hopp om att den nån gång skulle dö, vilket den vägrade göra. Till slut ringde Emelie till pappa som sa åt oss att hämta radarsprayen som man dödar insekter med. Efter många radarduschar dog den äntligen. Hela grejen var väldigt komisk. Jag skrek "DÖ, spindel, DÖ!" och hoppade runt som en galning. Hahaha. Jag tycker lite synd om den nu i efterhand, men den skulle ju ändå dött inne i huset så småningom. Kanske... haha.
När det var avklarat drog vi till en sjö och solade och badade. Årets första dopp tog jag! Lite sent. Tre dopp vart det iallafall, och mycket solning. Bränt mig har jag också. Hela fejjan är röd som ett babianarsle. Jag skojar inte. Så går det när man slarvar med solskyddsfaktorn. Förhoppningsvis har det väl lagt sig om några dagar så att jag kan matcha resten av kroppen, som faktiskt, tro det eller ej, fått lite färg.
Ikväll ska jag och Emelie se efterlängtade Transformers De besegrades hämnd. Taggad;) Vi hörs kanske senare. Adjökens!
3 Kommentarer
Ollibolli:

Men Fellefelie, nu kommer det ju regna imorn!! :O

2009-06-29 | 22:40:12
Sophie:

Hahah, jag kan verkligen se den där lilla spindelscenen framför mig ;D

2009-07-02 | 13:13:37
URL: http://sophiepop.blogg.se/
Felicia:

Ollibolli: Neeej då, sådana där skrönor går vi inte på:D



Sophie: Hahahahaa jaa det var så jävla kul:D

2009-07-02 | 21:37:03
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: