2009-06-17 | 00:37:38

090617

Om sanningen ska fram  så har jag tappat lusten att skriva här. Det beror antagligen på att jag jobbar och är dödstrött varje dag. Och så har jag spenderat de senaste dagarna med mina vänner. Vi kommer inte att träffas igen allihopa förrns om två månader. Det är jättesorgligt.... Den här sommaren blir inte alls som planerad. Men vi ska få det att fungera ändå!
I dag är jag tack och lov ledig. Planerna är att fotografera och att träna. Förhoppningsvis blir det mindre sådana här tråkiga inlägg snart, när jag kommit in i jobbrutinerna.


2 Kommentarer
Lisa:

Skriv bara när du känner för det, det gör jag :) Känns bara onödigt att försöka klämma fram en massa inlägg bara för att.

Visst är det sorgligt, ändå känns det som om den här sommaren kommer att bli bra i alla fall. Vi kommer att ha så mycket att berätta för varandra, i breven, och sen när vi ses.

2009-06-17 | 14:06:02
URL: http://honung.webblogg.se/
Felicia:

Lisa: Ja du har rätt, man ska ju inte bara skriva för sakens skull utan för att man tycker att det är roligt.

Jaa återföreningen kommer bli den bästa! Jag längtar nästan lite :P

2009-06-20 | 22:45:46
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: