2009-07-31 | 21:36:03

TURKIET


flickr.com


Imorgon är det äntligen dags för mig att flyga till Turkiet och Alanya. Som jag har längtat! Väskan är så gott som packad men jag är inte redo. Jag är jätte nervös haha. Men jag ska njuta och bara lata i solen. Om jag får tag på en data hör ni kanske något från mig, men annars vet ni nog att jag mår förjävla bra ändå:D Jag åker alltså i morgon och kommer hem den 16. Men då drar jag genast till Sundsvall, så inte förrns den 20 kommer jag att skriva här. Men ni klarar er, och dessutom har jag asmycket bilder att visa när jag kommer tillbaka! Ha det bäst för det kommer jag att ha!

Turkiet 1/8 - 16/8
Sundsvall 16/8 - 20/8


KÄRLEK
1 Kommentarer
Sophie:

*:D:D:D:D:D:D:D:D* Om du är brunare än mig när du kommer hem (vilket inte är så svårt att bli) blir jag väldigt ledsen på dig. Bara så att du vet ;) Fast vem vet det kanske blir värsta värmeböljan här hemma medan du är borta haha hoppas på det! KRAM KÄRLEK

2009-08-01 | 00:07:10
URL: http://sophiepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: