2009-07-20 | 23:03:58

Tjugonde.


Hejsan! Idag är den första dagen på riktigt riktigt länge som jag varit ensam hemma. Jag har spenderat dagen med mig själv och bara läst tidningar jag lånat av Sophie, suttit vid datorn och fotograferat i trädgården (bilderna ovan är resultatet). Vädret har varit lite skumt men jag har suttit ute lite grand iallafall. Mer dagar som dessa efterlyses! Inte för att jag inte gillar att umgås med andra, men ibland behöver man vara för sig själv och jag har inte haft en ensam lugn stund sedan jullovet vad jag kan minnas så idag har jag haft tid att tänka och bara slappa.
Imorgon ska jag och Sophie åka till Kista galleria, testa nåt nytt liksom, det var många år sedan jag var där sist. Dags att sova nu kanske. God natt.

1 Kommentarer
Lisa:

Apsnygga bilder, skärpan i dem är otroligt fin.

2009-07-31 | 20:47:57
URL: http://honung.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: