2009-07-27 | 20:03:28

PÅ TOPP!

Nej jag drömde inga söta drömmar, tvärtom drömde jag en hemsk dröm..ryser uuh. Idag har jag gjort något jag lovade mig själv att aldrig göra...och nu vill jag göra det igen. Och nej jag tänker inte berätta för då blir mina vänner säkert arga haha;) Jag städa även mitt rum. En total städning inkluderat avdammning, dammsugning och städning av speglar. Nu är mitt rum på topp! Liksom jag. Jag har övningskört idag. Jag var så jävla bra haha. Allt känns så bra nu och om fyra dagar drar jag till Turkiet. Snart ska jag gå på en promenix. Tjing!

2 Kommentarer
josefine:

Halloj Felicia! :)

Nu är jag hemma.

Såg att du åker om fyra dar, då måste vi hinna ses innan tycker jag! Fint du har fixat med din blogg förresten ;p

2009-07-27 | 23:04:53
URL: http://juicyfine.blogg.se/
Felicia:

Josefine: Hejsan, vad trevligt:) Ja det borde vi göra, frågan är om tiden räcker till. Jag måste växla pengar, köpa massa grejer inför resan, packa en massa och så. Men vi kan ju se ifall det går:) Tackar tackar;)

2009-07-28 | 15:08:23
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: