2009-07-28 | 16:02:50

Otur

Jag skulle kanske inte ha skrivit att jag var på topp igår. En halvtimme senare brast ett kärl i min näsa och blodet blodet flödade. Och det var inte små  mängder heller. Här snackar vi förblödningsmängder.. Eftersom att det var fjärde gången inom loppet av en vecka jag blödde så här så vr jag helt enkelt tvungen att åka in till akuten. Akuten på Karolinska var den enda som var öppen. Väntetiden blev sex timmar. Klockan var ungefär kvart över nio-halv tio när jag kom dit och halv fyra fick jag komma in och träffa läkaren. Det var ett kärl som var trasigt så läkarn brände ihop det och en timme senare fick jag åka hem. Klockan fem i morse gick jag alltså och la mig. Känner mig väldigt sliten nu, men nu är det problemet ur världen... hoppas jag. Undrar vad som händer här näst? Det ena problemet avlöser den andra... det är verkligen jätte jobbigt. Igår i bilen på väg till Sjukhuset när jsg förstås var väldigt upprörd och satt och grät liknade jag mina problem vid att någon sitter med en vodoodocka och sticker en nål i dockan då och då och sitter och flinar åt mig när jag slappnar av och njuter av att inte ha några problem i världen, medan denna någon sitter och planerar nästa problem... Det känns faktiskt så haha;)
3 Kommentarer
josefine:

Usch vad hemskt! :/ Vilken jäkla otur!



Men om vi kan ses så kan du ju smsa mig. Om du ska shoppa kan jag ju följa med också ifall du vill. ;)

2009-07-28 | 22:04:00
URL: http://juicyfine.blogg.se/
Felicia:

Josefine: Jaa just my luck eller vad man säger;)



Jaa vi skulle kunna gå på en promenad eller se en film eller nåt, eftersom att jag redan shoppa:) men vi får höras ifall att:)

2009-07-30 | 10:13:37
URL: http://feliciasplanet.blogg.se/
Lisa:

Stackars Fellebanan

2009-07-31 | 21:10:43
URL: http://honung.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: