2009-07-27 | 00:47:08

Nattuggla

Hejsan! Jag vet att jag lovade bilder från förra veckan då jag och S fotade häftiga ljus, men de får komma en annan dag. Just nu håller jag på att redigera bilder från i lördags istället! Har beslagtagit Emelies säng över natten, tänkte passa på att sova här medan hon sover borta. Man sover som en gud i hennes säng. Det är sant. Och nu ska jag faktiskt stänga av datan och just sova. Jag planerar att försöka gå upp tidigt och inte sova bort hela dagen. Hoppas jag drömmer om nåt roligt... och inte om dödsätare från Harry Potter (som jag förresten såg nyss i min ensamhet) som försöker ta över Jorden, som jag gjorde i går natt. Haha... God natt.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: