2009-07-23 | 19:54:27

AT THE COUNTRYSIDE


Igår var jag och hälsade på mormor och morfar över dagen. Vi åkte till ett kulturhus ute på landet och fikade och kikade på ekologiskt odlade grönsaker och annan mat och produkter.De hade ett eget miljövänligt system för att få el och husen var byggda i konstiga former och de levde typ enbart på det de odlade själva. Rätt så intressant att se. Kändes lite som en Barbapappa-värld haha
På kvällen satt jag och Sophie vid Boo badet och hade det mysigt. Vi tog ungefär 350 bilder på häftiga ljus haha. Tyvärr dog batteriet i kameran när jag skulle ladda in bilderna men de kommer upp här inom en snar framtid!
1 Kommentarer
Anonym:

Jag vill också vara med! :D Vi får ses snart!! <3

2009-07-23 | 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: